EN UA
@

Круглий стіл «Досвід Австрійської торгової палати у створенні кваліфікаційних центрів»

26 травня 2021
Круглий стіл «Досвід Австрійської торгової палати у створенні кваліфікаційних центрів»

25 травня 2021 р. Торгово-промисловою палатою України у партнерстві з Інститутом професійних кваліфікацій було проведено круглий стіл на тему: «Досвід Австрійської торгової палати у створенні кваліфікаційних центрів».

Це вже другий спільний захід ТПП України та ІПК, спрямований на розвиток Національної системи кваліфікацій та її важливої складової, пов’язаної з оцінюванням кваліфікацій.

У засіданні взяли участь представники 16 регіональних палат, посольства Австрії в Україні, Інституту економічного розвитку Австрійської економічної палати (WIFI).

Під час зустрічі учасники обмінялися досвідом визначення результатів професійного навчання. Досвід України у формуванні системи підтвердження результатів неформального навчання за робітничими професіями представив директор Інституту професійних кваліфікацій Родіон Колишко. Представники  Австрійської ТПП зробили презентацію досвіду та механізмів функціонування відповідних центрів при їх палаті.

Окремо було обговорено питання підтвердження результатів навчання учнів системи професійної освіти Австрії. Так, за словами заступника керуючого директора Інституту економічного розвитку Федеральної економічної палати Австрії п. Херберта Стемпера всі учні системи професійної освіти, незалежно від того, чи перебувають вони у дуальній освіті, чи ні, мають пройти незалежний іспит, який може в т.ч. бути організований Палатою. На думку представників ТПП України, запровадження такого незалежного професійного іспиту в країні, де у роботодавців часто виникають питання довіри до якості знань і навичок випускників закладів професійної освіти, є цілком доречним і необхідним. 

ТПП України разом з Інститутом професійних кваліфікацій планують продовжити проведення заходів, спрямованих на формування в Україні зовнішніх систем оцінювання  професійних знань і навичок випускників системи професійної освіти.