Сучасні державні службовці мають розвивати лідерські компетенції

Про розвиток лідерства у публічній службі йшлося під час міжнародної конференції «Сучасне лідерство та розвиток потенціалу у державному секторі в країнах Східного партнерства». Конференцію організовано Національним агентством України з питань державної служби за підтримки Фінського інституту державного управління (HAUS) у рамках проекту «Представницька демократія, відкрите управління та ефективне електронне врядування» Ініціативи ЄС «Східне партнерство» (PADOS II). У роботі Конференції взяв участь Директор ІПК Родіон Колишко.
Під час конференції були розглянуті питання рівня кадрової політики та розвитку людського потенціалу, професійний розвитку як елемент лідерства державного службовця, зокрема, на основі досвіду Фінляндії. Питання розвитку лідерських компетентностей державних службовців України залишається відкритим. «Хто може вважатися лідером на державній службі? Правильніше, які якості, компетентності державного службовця можуть визначити його/її як лідера,» - запитав Родіон Колишко під час обговорення. Традиційне розуміння «лідер» як той, хто веде за собою, для державних службовців не завжди може бути застосоване. На перше місце у публічному управлінні виходять такі якості, як відповідальність, розуміння сучасних тенденцій розвитку відповідної сфери, готовність правильної постановки завдання.
Зазначені питання є надзвичайно важливими для роботи Інституту оскільки його експерти залучені до розроблення низки професійних стандартів на так звані «реформаторські» посади державних службовців.